Для вас,батьки

Для вас,батьки



" Дитина - дзеркало родини;як у краплі води 
відбивається сонце,так у дітях 
відбивається моральна чистота
матері і батька."
                                          В.О.Сухомлинський.






Шановні,батьки!
На цій сторінці ви познайомитеся з новими надходженнями 
про виховання дітей. 
До ваших послуг безпечні інтернет-сайти для дітей.
Кращі сайти дитячих бібліотек.


" Виховання дітей у сім'ї "
презентаія книг про виховання дітей.





Як забезпечити безпеку дітей в інтернеті.






Сайти дитячих бібліотек України

Кіровоградська обласна бібліотека для дітей ім.Т.Г.Шевченка.

Новоукраїнська района дитяча бібліотека



"Поради батька"
Слово до батьків
            

Книги – морська глибина:
Хто в них пірне аж до дна,
    Той, хоч і труду мав досить,
                                                          Дивнії перли виносить.
Побажання
         Батьки виховують дітей особистим прикладом. Тому:
·        Вдома повинні бути власні книги й у дорослих, і у дітей;
·        Збирайте не рідкісні книги, а потрібні, необхідні, цікаві Вам і Вашим дітям.
         Вдумайтеся у ці слова:
    «На землі існує три головні цінності, три чуда:
хліб, щоб народ завжди був здоровий і сильний;
жінка, щоб не обривалася нитка життя;
книга, щоб не обривався зв'язок часів.»


 Було б надзвичайно добре, щоб одне з чудес – книга, зайняла в кожній родині чільне місце.


Поради батькам
        
 Давайте задумаємося, зробити книжку другом дітей і своїм помічником у вихованні. Це довга й  копітка справа, отже, щоб досягти успіху, доведеться діяти терпляче і вдумливо.
         З чого почати? Найперше, ознайомитися зі змістом багатьох дитячих книжок. Це допоможе краще зрозуміти дитячий світ, порівняти свою дитину з ровесниками.
         Книжки для молодших школярів купують, як правило, дорослі. Раджу перш ніж придбати дитині книжку, перегляньте її самі, прочитайте анотацію одразу визначити, про що книжка, кому вона адресована, як оформлена.
         Якщо дитина починає щойно читати, намагайтеся купувати тоненькі книжки з великими малюнками.
         Виховуючи в дитині читача, дбайте, щоб з малку в неї створювався читацький досвід.
         Добираючи книжки дітям, треба добре знати дитячу літературу, її виховні можливості.
Анкета для батьків
1.     Чи маєте ви домашню бібліотеку? Чи велика вона?
2.     Чи активно читає книгу вдома дитина?
3.     Яким книгам вона надає перевагу?
4.     Де ваша дитина бере книги для читання?
5.     Чи обговорюєте ви з дитиною прочитану книгу?
6.     Чи дозволяєте ви своїй дитині читати книгу не за віком?
7.     Як ви вважаєте, хто повинен виховувати у дитини любов до книги: ви, учитель чи бібліотекар?


Як привчити малюка до читання 

Чи можна зацікавити?
          Не підганяючи, не вдаючись, до примусу. Добирати літературу треба таку, від якої малюкові справді буде важко відірватися – ту, що відповідає його вікові та вподобанням. Книгам має нести щось нове, невідоме раніше. А читання (спочатку разом із мамою чи татом) приносить радість.
         Можна вдатися до хитрощів, запропонувавши: «Я читатиму майже всю сторінку, а ти лише перший чи останній рядок» або «Я митиму підлогу, а ти читатимеш уголос для нас обох». Дитина вчитиметься читати швидше їй це буде цікаво. І звичка читати поступово закріпиться.



Які книжки і в якому віці?
         У дитячому віці варто давати маляті книжки-гармошки – із твердими обкладинками чи й сторінками. Коли дитина вчиться говорити, вона називає й переповідає побачене.
         Й одразу потрібно привчати до акуратності. Щоб згодом не перейматися через зіпсований том із повного зібрання творів улюбленого автора. Дошкільнята полюбляють казки, віршики, які легко вивчити напам’ять, а потім «читати», водячи пальцем по рядках.
         У перших класах цікавість до книжки подекуди спадає: надто багато нових вражень. Заохотити дитину можна новинками. Саме зараз вирішується: віддаватиме дитина перевагу телевізору чи книжці.
         Згодом дитину приваблюватимуть розповіді про однолітків, тварин, якісь пригоди. Ми маємо впливати на формування смаків та інтересів. У цьому допоможе книга.
         Якщо й потому зацікавленість книгою не виникає, час втрачено. Але не безнадійно. Потрібно влаштовувати при дитині дискусії щодо прочитаного; «випадково» залишати свою книгу розкритою на найцікавішому місці; уважно вислухати дитину, коли вона переповідає прочитане, пробудити в цій читацький інтерес.

«Ковтання» не зашкодить ?
         Не потрібно докоряти дитині за потяг до книжки, не просити бібліотекаря обмежувати надто ревного читача. Просто чіткіше спрямувати його інтереси.
Деякі підлітки «ковтають» усе, що потрапить на очі. Отож потрібно подбати, аби «під рукою» було саме те, що треба. А потім разом обговорити прочитане.


Безпека в інтернеті


Сьогодні кількість користувачів мережі Інтернет постійно зростає, причому частка молоді та зовсім юної аудиторії серед користувачів дуже велика. Для багатьох, особливо молодих людей, Інтернет стає інформаційним середовищем, без якого вони не уявляють собі життя.
     Але вміщаючи в себе великий інформаційний, навчальний розважальний потенціал, Інтернет може бути небезпечним та становити певний ризик, особливо для дітей.
     Дорослим необхідно пам’ятати про існування загроз в Інтернеті та приділяти підвищену увагу питанню безпеки.

Десять фактів для безпеки дітей в інтернеті

     Інтернет може бути прекрасним місцем як для навчання, так і для відпочинку і спілкування з друзями. Але, як і весь реальний світ, Мережа теж може бути небезпечна. Перед тим як дозволити дітям виходити в інтернет самостійно, слід встановити ряд правил, c якими повинен погодитися і ваша дитина.
    Якщо ви не впевнені, з чого почати, ось кілька рекомендацій, як зробити відвідування інтернету для дітей повністю безпечним.
1. Заохочуйте дітей ділитися з вами їх досвідом в інтернеті. Відвідуйте Мережа разом з дітьми.
2. Навчіть дітей довіряти інтуїції. Якщо їх в інтернеті що-небудь турбує, їм слід повідомити про це вам.
3. Якщо діти спілкуються в чатах, використовують програми миттєвого обміну повідомленнями, грають або займаються чимось іншим, що вимагають реєстраційного імені, допоможіть дитині його вибрати і переконайтеся, що воно не містить ніякої особистої інформації.
4. Наполягайте на тому, щоб діти ніколи не видавали своєї адреси, номера телефону або іншої особистої інформації; наприклад, місця навчання або улюбленого місця для прогулянки.
5. Поясніть дітям, що різниця між правильним і неправильним однакова: як в і інтернеті, так і в реальному житті.
6. Навчіть дітей поважати інших в інтернеті. Переконайтеся, що вони знають про те, що правила гарної поведінки діють скрізь - навіть у віртуальному світі.
7. Наполягайте, щоб діти поважали власність інших в інтернеті. Поясніть, що незаконне копіювання чужої роботи - музики, комп'ютерних ігор та інших програм - є крадіжкою.
8. Скажіть дітям, що їм ніколи не слід зустрічатися з друзями з інтернету. Поясніть, що ці люди можуть виявитися зовсім не тими, за кого себе видають.
9. Скажіть дітям, що не все, що вони читають або бачать в інтернеті, - правда. Привчіть їх запитувати вас, якщо вони не впевнені.
10. Контролюйте діяльність дітей в інтернеті за допомогою сучасних програм. Вони допоможуть відфільтрувати шкідливий вміст, з'ясувати, які сайти відвідує дитина і що він робить на них.
            Безпечне використання Інтернету дітьми різного віку
До 7 років
     Гарні звички у дітей виробляються вже під час перших відвідуваннь Інтернету. А оскільки діти дошкільного віку намагаються дотримуватись встановлених батьками правил, то це не лише впливає на їх виховання, а й сприяє розвитку користувацьких навичок.
     Діти віком до 7 років не завжди можуть розуміти розміщену в Інтернеті інформацію, зокрема відрізняти корисну інформацію від некорисної, наприклад, фактичний вміст від реклами. Батьки повинні допомагати своїм дітям знаходити підходящий матеріал. Діти часто не бачать різниці між використанням Інтернету або ігор та створенням малюнків на комп'ютері.
     Батькам потрібно встановити правила використання комп'ютера дітьми віком до 7 років.
     Час, проведений за комп'ютером, має бути обмеженим, щоб не шкодити здоров’ю.
     Комп'ютер має стояти у кімнаті, якою користуються всі члени сім’ї, наприклад у вітальні. Бажано, щоб біля дошкільнят під час використання ними Інтернету знаходився хтось із дорослих.
     Доступ дітей дошкільного віку до Інтернету повинен бути обмеженим знайомими сайтами, що заздалегідь визначені батьками. Більш досвідчені діти можуть шукати знайомі сайти за допомогою меню «Вибране» у веб-браузері.
Найбезпечнішим рішенням є створення для дитини персонального операційного середовища, де доступ до Інтернету обмежено лише визначеними сайтами.
Від 7 до 9 років
     Діти молодшого шкільного віку використовують Інтернет не лише вдома, а й у друзів та у школі. Батьки мають виробити відповідні правила щодо використання Інтернету їхніми дітьми. Діти віком від 7 до 9 років вже можуть розуміти побачене. Однак вони не вміють користуватися матеріалом, який пропонує Інтернет, зокрема матеріалом (зображеннями, текстами або звуками), який не відповідає їхнім віковим особливостям. Розповіді про це та пояснення різних речей, з якими діти можуть зіштовхнутися в Інтернеті, допоможуть їм стати відповідальними і спроможними працювати самостійно і безпечно в онлайні. Щоб допомогти своїм дітям, батьки можуть поділитися власними думками та досвідом щодо використання Інтернету.
     Діти у віці від 7 до 9 років ще потребують нагляду та контролю з боку батьків під час використання Інтернету. Батькам потрібно виробити правила щодо використання Інтернету їхніми дітьми, а потім коригувати їх у міру дорослішання дітей.
     Вдома використовувати Інтернет варто все ще у присутності батьків. Це гарантує, що вони будуть поруч з дітьми у будь-якій проблемній ситуації.
Якщо комп'ютер стоїть у загальній кімнаті, використання Інтернету стає частиною повсякденного життя сім’ї.
     Дитина може ще не бути спроможною самостійно визначити надійність веб-сайту, тому вона повинна завжди звертатися за дозволом батьків, перш ніж розмістити особисту інформацію в Інтернеті.
     Чат-кімнати та інші види публічного онлайнового спілкування можуть бути все ще непідходящими для дитини. Адреса електронної пошти, використовувана у цьому віці, має бути спільною сімейною адресою електронної пошти.
     Створення облікового запису для дитини з обмеженими користувацькими правами допомагає їй навчитися використовувати комп'ютер самостійно.
Програми фільтрування також можуть запобігти доступу до непідходящих сайтів, але батьки все ще повинні контролювати дітей під час користування ними Інтернетом.
Від 10 до 12 років
     Школярі, можливо, вже знають, як використовувати Інтернет у різних цілях. Батьки можуть підтримати свою дитину, ознайомившись із сайтами, якими користуються їхні діти відома, дізнатися про їхнє хобі або інші інтереси, пов’язані з мережею. Дорослі можуть також використовувати Інтернет для планування певних подій, які стосуються всієї сім’ї. Це дає змогу батькам і дітям обговорювати сайти, які є надійними і заслуговують на довіру, а також де можна знайти достовірну та якісну інформацію. Щоб дізнатися, як перевірити веб-сайт, скористайтеся порадами, що містяться за адресою http://www.demos-internet.ru/services.ssl.description.html.
      Діти у віці від 10 до 12 років все ще потребують контролю з боку батьків, а також мають дотримуватись правил використання Інтернету. Однак деякі діти можуть порушувати правила й уникати нагляду батьків, якщо вони вважатимуть, що їх занадто обмежують або не задовольняють їхні потреби.
      Батьки мають домовитись із дітьми про те, що їм дозволено робити в Інтернеті, а що - ні. Приклади: відповідальність відправника повідомлення, завантаження файлів і авторські права, встановлення програм.
     Узгодьте з дітьми, яку особисту інформацію вони можуть розміщувати в Інтернеті, а також розкажіть їм про ризики, пов'язані з розкриттям такої інформації.
     Діти вже зацікавлені у використанні чатів або IRC, тому батьки повинні розповідати їм про безпечне спілкування, а також слідкувати за тим, як їхня дитина спілкується в онлайні.
     Багато дітей є цікавими і допитливими, тому батьки такім дітям особливо мають наголосити на потребі безпечного й обережного використання Інтернету. 
Необхідно регулярно оновлювати засоби безпеки комп’ютера.
Від 13 до 15 років
     Для дітей у цьому віці Інтернет стає частиною їхнього життя. Вони знайомляться з новими людьми і проводять чимало часу в онлайні, шукають необхідну інформацію, яка має відношення до їхньої шкільної роботи або відповідає їхнім інтересам. Завдяки більш високому рівню грамотності це відкриває багато можливостей використання Інтернету. Іноді батькам важко дізнатися про те, що роблять їхні діти в онлайні. У цьому віці діти також йдуть на ризик і випробовують свої можливості — технічні обмеження і заборони можуть не бути ефективним шляхом підвищення безпеки в онлайні.
     13-15-річні діти можуть тримати у секреті те, що вони роблять в Інтернеті, особливо якщо батьки раніше не цікавилися, як їхня дитина використовує мережу. Тому важливим є відкрите спілкування і зацікавленість батьків у тому, що робить дитина в Інтернеті.
     Діти у віці від 13 до 15 років, як і раніше, повинні дотримуватися встановлених правил використання Інтернету.
    Деякі підлітки все ще не можуть оцінювати деякі речі й потребують поради дорослої людини, наприклад, у таких питаннях, як розміщення особистих даних в онлайні.
    Питання етики і відповідальність користувача Інтернету є більш важливими темами для розмови. Наприклад, незаконні завантаження, етикет у мережі та авторські права. Діти мають нести відповідальність за те, що вони публікують в онлайні, включаючи їхню особисту інформацію або інформацію, яка може бути незаконною.
     Батьки повинні проявляти до «онлайнових друзів» дитини інтерес. Також їм варто знати, хто та людина, з якою їхня дитина познайомилася в онлайні та збирається зустрітися.
     Батькам слід уникати занадто емоційних реакцій, навіть якщо вони дізнаються про те, що трапилося щось «неприємне», коли їхня дитина була в онлайні. Батьки все ще можуть скеровувати дитину до відповідного вмісту. Наприклад, існують гарні доступні онлайнові ресурси про сексуальність та здоров'я, призначені для молодіжної аудиторії. Молодь має бути упевнена в тому, що вони можуть поговорити з батьками про будь-що, що примушує їх почувати себе незручно в онл


Як заохотити дитину до читання







 Поради читачам

Пам'ятка читача

1.Перед тим як розпочати читання, вибери
книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти
вивчаєш.
2. Пам'ятай, шо читання - одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно.
3. Слід урізноманітнювати  прийоми і способи читання.
4. Читаючи, думай,  шукай  головне, основне, найістотніше.
5. Не поспішай, «не ковтай» книгу, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.
6. Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі, не залишай незрозумілого.
7. Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки.
8. Обов'язково законспектуй прочитане.
9. Розпочату роботу доводь до кінця.
10. Не залишай книжку недочитаною - головне може'бути попереду.
11. Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.
12. Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом.
13. Не забудь пов'язати те, що читаєш з раніше вивченим і уявити його в системі знань.
14. Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось не зрозуміло. Намагайся розібратися самостійно.
15. Де потрібно — змушуй працювати й уяву.
16.Читай не тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення — найкращий засіб закріплення прочитаного.
17. Навчись критично сприймати прочитане.

                                         Як читати книжку
 1.Пам'ятай: читання — одне з найважливіших завдань у самоосвіті, ставитися до нього треба серйозно.
2.Внутрішньо налаштовуйся на читання. Не поспішай, не «ковтай» зміст книжки, а читай уважно, вдумливо, намагайся запам'ятати прочитане.
3.Зміст треба осмислювати. Не можна допускати механічного фіксування тексту.
4.Вчися читати швидко, не проговорюючи про себе, охоплюй поглядом цілі фрази, речення.
5.Для свідомого сприймання прочитай передмову, перегортаючи сторінки, обміркуй заголовки.
6. Коли шось незрозуміло, не поспішай гукати на допомогу  інших.  Спочатку  спробуй самостійно розібратися. Користуйся словниками, довідниками.
7.Роби помітки, виписки, за потреби склади план (тези, конспект).
8.Найцікавіше запам'ятай. Порівнюй прочитане з уже відомими фактами, знайди йому місце в системі знань.
9.Прочитавши книжку, обміняйся думками і враженнями про неї з друзями, дай оцінку. Згадай основні образи, події, думки.
10.Порівняй власну думку про книжку з відгуками і рецензіями на неї: один розум добре, а колективний — краще.
11.Зроби відповідні записи про книжку в читацькому щоденнику.


     
Як працювати над тематичними 

                          виписками

1.Вибрати з тексту необхідний матеріал і виписати його на картки у вигляді цитати в такій послідовності: цитата, прізвище та ініціали автора твору, назва твору, видавництво, рік і місце видання, розділ книги чи том, сторінка.
2.Якщо з цієї сторінки беруться ще цитати, то посилання на джерело робиться так: «Так само». Коли ж цитата береться з іншої сторінки книжки, то пишеться: «Так само» й вказується сторінка.
3.Чужі слова потрібно наводити з абсолютною точністю, не вириваючи їх з контексту.
4.Якщо під час цитування доводиться робити
5.пропуск окремих слів, то в цитаті замість пропущених слів ставиться три крапки (...).
6. Цитати у вигляді самостійного речення оформляються за' правилами пунктуації при прямій мові.
7.Якщо цитата є складовою частиною думки того, хто пише, то вона береться в лапки і пишеться з малої букви.
8.На полях перед цитатою або у верхній частині доцільно давати її короткий заголовок, тобто одним чи кількома словами передати основний зміст цитованого тексту.


Як вчити вірш напам'ять
1.Уважно двічі-тричі прочитай увесь вірш.
2.Обміркуй зміст твору, умовно розділи його на смислові частини.
3.У кожній такій частині правильно визнач інтонацію, з якою будеш читати, розстав логічні наголоси, визнач паузи та темп читання.
4.Навчися читати вголос, дотримуючися цих вимог, спочатку кожну частину, а відтак - увесь вірш.
5.Тепер без допомоги підручника спробуй пригадати вірш, повтори кожну частину по пам'яті.
6.Візьми книжку. Читаючи напам'ять, перевіряй, чи правильно запам'ятав текст.
7.Відклади підручник, двічі чи тричі продекламуй увесь вірш.
8.Запам'ятай: знання тексту вірша треба довести до автоматизму. Це дасть змогу зосередитися на виразності читання.
9.Перед уроком уявно продекламуй вірш ще раз. Якщо ти не задоволений звучанням окремих рядків, то ще є час усунути недоліки.

Як працювати з книгою
1. Для ознайомлення в загальних рисах зі змістом книги необхідно:
а) прочитати титульну сторінку — прізвище автора, заголовок, рік видання;
б)прочитати анотацію (коротку інформацію про цю книгу), вміщену на зворотному боці титульної сторінки;
в)уважно ознайомитися зі змістом, вміщеним або
в кінці книги, або після титульної сторінки;
г)прочитати передмову або вступ.
2. Під час читання потрібно:
а)  звернути увагу на назви окремих розділів, частин, параграфів тощо;
б) вдумливо ставитися до слів і словосполучень, виділених різними шрифтами (розрядкою, курсивом півжирним та ін.);
в)з'ясувати значення незрозумілих слів за допомогою словників та енциклопедій;
г)звернути увагу на посилання (позначаються зірочкою або цифрою) і зразу ж уважно прочитати пояснення (внизу сторінки).
3. Для засвоєння змісту прочитаного необхідно:
а)поділити прочитаний матеріал на частини, виділити в них найголовніше;
б)скласти план (простий, складний), тематичні виписки, тези або конспект.

Як читати науково-пізнавальну літературу
1.Необхідно уважно проглянути книгу (починати слід із титульного аркушу), ознайомитися зі змістом книги, зрозуміти, з яких розділів вона складається, у якій послідовності розташовується матеріал, які є ілюстрації.
2.Слід уважно прочитати анотацію, передмову, вступ, післямову, висновки; це допоможе краще зрозуміти зміст, призначення і мету книжки, отримати пораду, як треба читати книгу.
3.Ознайомитися безпосередньо з основним текстом.
4.Читати треба досить уважно, вдумливо, по частинах
5.Необхідно робити виписки, записи незрозумілих слів.
6.Після кожного розділу необхідно спитати себе, чи все зрозуміло, що треба перечитати ще раз.
7.Записати всі відповіді про прочитану книжку в «Читацький щоденник».
8.Ви помітили, діти, що читання наукової і науково-пізнавальної літератури — це найкраща «розумова гімнастика». І тому, хто добросовісно її виконує, вона приносить справжню насолоду. І тоді найскладніші книжки стають захопливими і доступними.


Правила користування бібліотекою
1.Вибрані для читання книжки можна тримати вдома не більше 10 днів, тому що їх хочуть прочитати ще багато твоїх товаришів.
2.Якщо в тебе змінилася адреса — повідом бібліотекаря. А якщо ти від'їжджаєш назавжди, то обов'язково поверни всі бібліотечні книжки.
3.Тому, з ким трапилася біда, — випадково загубилася бібліотечна книжка, — потрібно прийти до бібліотеки і розказати про це. Бібліотекар завжди допоможе тобі. Підкаже, яку книжку можна принести замість загубленої.
4.А почитати журнали або книги, які є в бібліотеці в одному примірнику, можна лише в бібліотеці.



КОРИСНІ ПОРАДИ ЧИТАЧАМ

20 ПРИЧИН ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

( Поради юному читачеві )

Читання може принести вам величезну користь.Читаючи, ви зможете:
1. Використовувати свою фантазію. Читаючи книгу, ви фантазуєте, доповнюючи картину, описану автором. Таким чином ви розвиваєте свою уяву.
2. Зрозуміти, що книги кращі, ніж кіно. При читанні ви використовуєте свою уяву, аби створити в голові повну картинку. Ви робите її такою, яка подобається саме вам. Жоден голлівудський режисер не розповість вам історію краще, ніж ваша уява.
3. Навчитися дивитися з різних точок зору. Читаючи різні книги на одну і ту ж тему, або книги, ідея яких різниться з вашою думкою, ви розвиваєте в собі здатність бачити речі з різних точок зору.
4. Поставити під сумнів ваші переконання. Час від часу ви стикатиметеся з ідеями, які кидають виклик тому, в що вірите ви. Це дає вам можливість ще раз переконатися в правильності ваших поглядів або визнати їх невірними і відмовитися від них.
5. Розширити кругозір. Читаючи книги різної тематики, ви стаєте більш різносторонньою людиною.
6. Стати цікавим співрозмовником. Читання всілякої літератури робить вас ерудованим співрозмовником, здатним підтримати бесіду на будь-яку тему.
7. «Убити» час в дорозі. Якщо вам часто доводитися їздити в поїздах, автобусах або на метро, читання допоможе вам не нудно і з користю провести час в дорозі.
8. Завоювати довіру. Оскільки, читаючи, ви багато думаєте і стаєте все розумнішими і розумнішими, ваша упевненість в собі зростає, ви починаєте більше довіряти самому (самій) собі.
9. Змінити негативні звички. Використовуйте читання, як заміну вашим негативним звичкам. Замість того, щоб займатися даремними справами, почитайте книгу.
10. Здолати труднощі. Якщо ви переживаєте важкі часи, взнайте з книг про людей, які потрапляли в подібні ситуації, взнайте звідки вони брали сили не задаватися і йти далі.
11 Поліпшити вашу мову. Хороші автори позитивно впливають на грамотність вашої мови, а регулярне читання допоможе вам поліпшити вашу здатність виражати свої думки.
12. Дізнатися про час, в якому ніколи не жили. Дізнайтеся про минуле за допомогою історичних книг.
13. Познайомитися з людьми, яких ніколи не зустрічали. Читайте біографії, вони познайомлять вас з найуспішнішими і найвизначнішими особистостями, які будь-коли жили.
14. Розширити ваш словарний запас. Ви стикатиметеся з новими для вас словами, значення яких ви зможете зрозуміти із змісту книги або із словника. Таким чином ваш словарний запас буде розширюватися.
15. Отримати задоволення. Добре написаний роман може бути неймовірний приємним.
16. Поліпшити вашу концентрацію і зосередженість. Практика підвищення розумової активності під час читання підвищить вашу здатність концентруватися.
17. Тренувати розум. Думайте про читання як про вправу для вашого розуму. Так само як ви повинні підтримувати у формі ваше тіло, так само ви повинні підтримувати у формі ваш розум.
18. Менше дивитися телевізор. Використовуйте читання, як заміну телебаченню.
19. Попрощатися з нудьгою. Як тільки ви візьмете читання в звичку, у вас завжди буде чим зайнятися, якщо ви занудьгуєте.
20. Зняти напругу. Читання розслабляє, знімаючи таким чином стрес. Використовуйте це кожного разу, коли відчуєте, що ви пер
ЯК НАПИСАТИ ВІДГУК ПРО КНИГУ
1 Дуже уважно прочитай книгу. Обдумай її зміст, з’ясуй:
- про що говориться в книзі;
- хто головні герої;
- чи подобаються тобі характери героїв та їх вчинки;
- які питання виникли під час читання;
- що тобі в книзі не сподобалось.
2 Про науково-популярну книгу відгук пишеться по-іншому.
3 Подумай над такими питаннями:
- чи зацікавила тебе книга;
- про що нове ти дізнався з неї;
- чи хочеш продовжувати читання на таку ж тему;
- чи не важка книга за змістом і за формою викладення;
- що не подобається тобі в книзі.

Мої правила поведінки в Інтернеті


1.    Я поводжуся чемно і не ображаю інших.
2.    Негайно закриваю погані веб-сайти.
3.    Зберігаю свій пароль у таємниці.
4.    Розповідаю своїм батькам про проблеми та користуюся їхньою підтримкою.
5.    Шукаю цікаві веб-сайти і обговорюю їх з друзями.

6.    Я знаю, що можу бути легко обманутий, і тому не повідомляю нікому свої реальні ім’я, номер телефону та домашню адресу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

      Місячник шкільної бібліотеки 2020 рік «Шкільна бібліотека та екологічна просвіта учнів» Відкриття місячника     «Стартуємо! Місячник...